תפריט
מי צריך ביטוח פרטי
אובדן כושר עבודה אחריות לרופאים ביטוח חיים ביטוח למאמני כושר ביטוח משפחתי ביטוח סיעודי ביטוח פנסיוני ביטוח תרופות בני גיל הזהב בריאות הנפש השתלות איברים חולי לב חולי סרטן לבטח את הראיה לדאוג לבעלי החיים ליקויי למידה לשמור על הילדים מחלות קשות מקרה מות נסיעות לחו"ל ספורטאי מקצועי וחובב עובדים זרים עולה חדש / תושב חוזר רשלנות רפואית שומרים על השיניים שירות בריאות נוסף – שב''ן תאונות אישיות השוואת מחירים בקליק

פוליסת ביטוח בריאות של 9000000

חברת הביטוח 9000000 הוקמה כחברת בת של חברת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות בע"מ המחזיקה כ-77 אחוזים ממניותיה, החברה עסקה במכירת פוליסות ביטוחי דירות ורכב עם הקמתה ועם השנים הרחיבה את פעילותה מעבר והחלה עוסקת בתחומי הביטוח הנוספים בניהם ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח משכנתאות, ביטוח בית עסק ועוד.

עמוד זה אינו מייצג ואינו קשור לסוכנות / חברת הביטוח.

החברה מציעה בימים אלו שרותי ביטוח רבים, כמעט בכל תחום, אותם ניתן לרכוש באופן מקוון דרך רשת האינטרנט, או בשיחת טלפון.

רפואה פרטית מקיפה

פוליסת ביטוח זו, מעניקה כיסויים מקיפים לניתוחים המתבצעים בארץ או בעולם, כיסוי נרחב למימון תרופות אשר אינן נכללות בתוך סל שירותי בריאות, כיסוי הוצאות והפסדים הנגרמים למחלימים מניתוחים, תשלום פיצויים למשפחות במקרים של מותו של המטופל כתוצאה מניתוח שעבר, כיסוי עבור התייעצות עם רופאים מומחים לפני ואחרי פנייה לביצוע ניתוח ופיצויים עבור הוצאות על אשפוז של מטופל כתוצאה ממחלה.

קיראו בהרחבה על: ביטוח למקרה מות

במקביל לפוליסת ביטוח זו מציעה חברת הביטוח 9000000 רכישת כיסויים משלימים כגון:

כיסוי ביקור רופא בבית הלקוח, ייעוץ טלפוני, חוות דעת שנייה בחו"ל, עזרה ראשונה אצל רופאי שיניים במקרים דחופים, טיפולי שיננית, שימוש בשירותי מרכז מידע רפואי, בדיקות אבחון, בדיקות לרפואה מונעת, בדיקות הריון, שירותים להחלמה לאחר לידה ובדיקות סקר לאבחון של מחלת הסרטן.

רפואה פרטית משלימה

פוליסה זו מעניקה למבוטח כיסוי משלים לביצוע ניתוחים בארץ כהשלמה לביטוח המשלים של קופות חולים, כיסוי ניתוחים בחו"ל, מימון תרופות אשר אינן נכללות בסל הבריאות הממלכתי, מימון של השתלות איברים, פיצוי בגין אובדן ימי עבודה, הוצאות שונות למחלימים לאחר ניתוח, תשלום לבני המשפחה כמענק חד פעמי במקרה של מות המטופל כתוצאה מניתוח, כיסוי עבור התייעצות עם רופאים מומחים קודם לניתוח ולאחריו ופיצוי על הוצאות האשפוז אשר נגרם כתוצאה ממחלה.

 הפוליסה מציעה לרוכש כיסוי משלים, שב"ן, לביטוח המשלים של קופות חולים הכולל:

  • כיסוי הוצאות שכר מנתח, מרדים, והוצאות חדר ניתוח.
  • מימון עבור אחות פרטית במהלך הניתוח.
  • כיסוי לשתלים הנדרשים במהלך הניתוח.
  • שיפוי עלות ההתייעצות עם המנתח לפני ולאחר הניתוח.
  • כיסוי הוצאות טיפולי הפיזיותראפיה לאחר הניתוח.
  • כיסוי עבור בדיקות פתולוגיות.

כיסוי עבור תרופות אשר אינן נכללות בסל הבריאות

התרופות אשר אינן נכללות בסל הבריאות עולות למטופלים החולים במחלות הדורשות תרופות אלו הון תועפות ורכישת ביטוח בריאות מתאים יוכל להציל חיי אדם הנזקק להן ואינו מסוגל לעמוד בהוצאות עבורן.

חברת הביטוח 9000000 מציעה כסעיף בפוליסות ביטוחי הבריאות שהזכרו לעיל, כיסוי עבור תרופות אשר אינן נכללות בסל הבריאות הממלכתי הכולל כיסוי של עד מיליוני שקלים לכל מבוטח ולכל תקופת הביטוח, על פי תנאים הכוללים גם השתתפות עצמית בערך התרופות והטיפולים.

כאמור, חברת ביטוח 9000000 מציעה מגוון של פוליסות המתאימות למבוטח  ולצרכיו. בין אם מדובר בפוליסת ביטוח בריאות למשפחה, ביטוח בריאות לילדים, ביטוח בריאות בחו"ל או כל פוליסה אחרת, מומלץ לעשות בדיקה ולהשוות בין הפוליסות השונות והתנאים המוצעים למבוטח.

קיראו בהרחבה על: ביטוח בריאות משפחתי

לקבלת הצעות מחיר משתלמות לרכישת ביטוח בריאות, לחץ כאן:
השוואת מחירי ביטוח בריאות

ttt

קבל הצעה משתלמת עכשיו!

השאר את פרטיך ונציגנו יחזרו אליך תוך 24 שעות

פנה/י אלינו
ותתחיל/י לחסוך כסף
פנה/י עכשיו
לבדיקת תנאי הביטוח
* פרטיותך חשובה לנו
ttt

קבל הצעה משתלמת עכשיו

פנה/י אלינו
ותתחיל/י לחסוך כסף
פנה/י עכשיו
לבדיקת תנאי הביטוח
* פרטיותך חשובה לנו
ttt

קבל הצעה משתלמת עכשיו

פנה/י אלינו
ותתחיל/י לחסוך כסף
פנה/י עכשיו
לבדיקת תנאי הביטוח
* פרטיותך חשובה לנו